Don't tap out, fight until the end

Idag så vaknade jag halv sju men jag orkade inte gå upp så jag stängde av väckarklockan och somnade om, då väker jenny mig typ halv nio och då fixar jag mig lite snabbt och så skjussar mamma mig till skolan. Jag missade matten & lite av son så margareta va kanska pisstoff när jag kom. Eller inte lite ganska mycket, hon sa nått i stilen med. Du kommer försent för att du vägrar skaffa en bättre väckarklocka. Och så ficck jag nått papper och så satte vi oss i grupper och pratade om papprerna haha. Sen efter son så va de svenska där jobbade vi med våra deckare. De går väl sådär vet fortf inte riktgt vad de ska handla om .. Men aja sen på lunchen drog jag, agnes, sofia, firre, patryk & några till till lidl och ag & agnes köpte choklad. Sen gick vi tillbaka och satt på golvet med patryk, han hade benen över mig och lutade sig mot mig, såå söt :) haha sen så hade vi lexförhör i bild med våran svenska lärare för våran bildlärare var sjuk. Jag fattar inte hur jag kom ihåg så mycket som jag gjorde även fast jag hade en liten fusk bild på mobilen & agnes hjälpte mig. Fast jag hade helt glömt bort de igentligen men de gick bra tror jag :) Sen hade på rasten mellan bilden & sven så satt jag med patryk & agnes eller stog och patryk drog mig till hans knä när han satt mot vägen som en stol. haha men jag reste mig för jag tycker att jag va lite för tung, haha fast han sa inget (A) haha aja sen satte han sig på någon jävla stol och tog tag i min tröja och sa att jag var hans hund haha och att jag skulle sätta mig på stolen mellan han och att jag skulle bita firre men de gjorde jag för de är frästande när någon säger bit mig jag får värsta rycken ibland att jag måste bita någon och sen bet jag patryk oxå hahaha . Aja sen på sven skällde maragareta ut mig rigält för att jag kommer försent hela tiden och ja de va väl hemskt .. och så sa hon typ precis som jag är fast jag itne tänker på de, typ på sven sa hon att jag sa att jag skulle hämta saker fast sen sa jag att jag inte hade dom så att jag ängnade mig åt att prata hela lektionen, de är inte helt sant men lite sanning ligget de väl i de .. Men åh jag mår typ inge bra efter de .. jaja juste sen imorse när patryk kom imot mig trök mig mot väggen och kramade mig, han kramar mig alltid jätte länge nu fast jag ahr inte sett honom på två dagar eller jo igår i centrum och jag sa att han dissade mig fast vi va typ på olika sidor av centrum men han bah; förlåt och kramde mig ännnu mer ! åh så sött =) haha och eter skolan så har firre och jag kommit på ett sett att göra high five på, man tar kinderna mot varnadra och tar tungorna hahahah aja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0