i love u but i cant take this anymore

Jag har tröttnat på att du ska vara så jävla depp hela tiden. Jag vill verkligen att du ska vara glad och att du ska må bra, men jag orkar inte med dig längre. De känns som om de alltid är mitt fel för varje gång jag typ pratar med någon annan och du sitter brevid men jag kanske inte pratar med dig på et tag så blir du depp & sur. Och oftast går du hem. Och då får du mig att känna som om de är mitt fel & jag pallar inte ta de. Och idag på bilden blev du så jävla iriterande. Vi har så jävla kul tsm & jag älskar dig men jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag vill inte bråka med dig och jag vill inte såra dig heller men jag vill inte känna såhär ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0