That's just the way it is

Idag kom jag faktiskt itid till skolan, fett stolt över mig själv. Och då hade vi no, vi typ äh jag kommer inte ihåg vad vi gjorde sov tydligen bort hela lektionen sen hade vi biologi. Satt och prata bort den lektionen med hanna & josse, vi hade ju vikarie annars skulle vi haft prov men jag hade tur. Aja sen på rasten satt vi typ med allihoppisg killar och sen så gick vi till kemkunskapen och alla killar upprepar om och om igen hur smal jag är speciellt firre sen har blev fett sur för att jag sa att jag tyckte jag var fet .. Aja sen då fick jag jobba med sebbe, vi skulle göra morotsmuffinsar men glasyr, dom blev ganska goda fast klantig jag är så spiller jag vatten på 4 st fast de gjorde inget för jag var redan mätt då hahaha. Aja sen så slutade vi och då blev jag instäng i garderoben med först zebbe och mirza sen med alla killlar och dom började kikla mig så jag ramlade och så va de någon som taffsa och kramade mig och jaa jag vetifan jag fick typ panik där inne iaf (a) Men tillslut fick jag komma ut efter mycket om & men .. Och då va agnes & hanna borta så jag gick med killarna till matsalen men de va fett grooose så jag zebbe & firre drog och satte oss vi xpeditionen fast jag tröttnade efter ett tag även fast dom är roliga så drog jag upp och satte mig med niklas och patryk. Och dom va ju väldigt trevliga, patryk taffsade på min rumpa. Han drog ner mig på golvet och i hans knä han kramade om mig och så juste han bärde upp mig två gånger oxå, fyfan inte roligt allss & han ba jag knäkte ryggen .... AJA och niklas är ju niklas liksom =D aja sen så drog jag till agnes typ fast jag fick inte tillbaka min vante av patryk och då drog han ner mig  igen och la sig på golvet som om han ville att jag skulle sätta mig på honom men sen fick jag den och så drog han till sin lektione och jag och agnes drog och satte oss med alle och sebbe, dom är roliga oxå bara att alle kiklar och mobbar mig hela tiden fast han är så söt så de gör inget =) hahaha tönt, aja så gick jag något runt klistermärke på benet av honom som jag gick runt med utan att tänka på de .. Sen hade vi so & då hade vi läxförhör jag tror faktiskt att de gick ganska bra =) eller hoppas de iaf, sen så tog niklas & zebbe mina vantar och min mobil aaah dom är lite jobbiga haha och sen så fortsatte firre snakka om att jag var så jävla smal ..... åh iriternade, men sen zebbe är så söööt =D ahahaha aja de va chill. Sen efter son så chilllade vi kvar i skolan ett tag med några roliga personer =) myspys, sen så efter ett tag drog jag och agnes till video och köpte surisar och tiggde cigg sen drog vi till liljeholmen och där så satte vi oss på nått kebab pizza ställe och åt marabou & pratade om allt från himmel till jord =D de va najs, sen så drog vi och satte oss på ett annat ställe och så i bubblan ( eller rymden som jag kallar de ). Aha sen satte vi oss vid ingången och då kom patryk och niklas och bombade oss =) Vi typ chillade men agnes fick konstiga sms från sin morsa så hon blev lite depp men de ändrade vi på när vi gick från dom ett tag och så kom vi tillbaka skit glada och då hade vi ätit varsin hamburgare på donken oxåå :D mums, haha =) Och så satte jag typ mig brevid patryk som innnnaana hahahaha men asso han höll om mig och så jag vene om de va mening men han höll på mitt bröst och så skrev dom sms till varandra typ ska vi strul och niklas ba, ja men fråga om dom andra vill vara med alltså jag och agnes ... Men jag vene, men sen drog vi. Niklas drog med mig själv när han skulle till bussen och han fick en kram, snällt va ? haha sne gick jag till agnes och patryk och så stog vi och prata och jaaa .. sen satt vi på konsum och hade lite kul sen tog vi bussarna hem, och jag mötte hanna så jag satt och prata med henne =) alltså idas kompis, najsnajs och när jag kom hem åt jag lasange och världens godaste tåååååååååårta =D Och nu sitter jag hääääääääääääär och snakkar med niklas på msn ska lägga in våran konversation eller nej jag krysssa men han sa att han och patryk skulle kidnappa mig imorn för att dom vill vvara med mig för att jag var roligats :D haha de blir jag glad av sen skulle agnes vara med om vi skulle ha riktigt kul sa dom :D hahahahaha

muffins :D


där satt vi och prata :P


aaagnes



tuffft :D


hihi









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0