visste ni ( jag ) att ?

Jag och agnes "bråkade" för första gången igår ! HAHA asso så jävla patetiskt men på bilden så blev vi typ fett lack på varandra om vi skulle blanda en färg till ljusblå eller om vi skulle ha de mörktblå .. Så här gick de till

Agnes : Ska vi blanda till ljusare blå för annars kommer de bli såhär mörkt ..
Emelie : Ah, du får göra de isf ..
Agnes: Men de kommer ta jätte lång tid ..
( LÅNG TYSTNAD ) -- ( AGNES SITTER OCH PETAR I VATTEN SKÅLEN )
Emelie: men de kommer ju ta ännu längre tid om du gör sådär ..
Agnes: Meeen säg va du vill oxå
Emelie: Men jag har ju sagt att de går bra ..

ungefär så och så satt vi typ helt tysta resten va lektionen och inte pratade med varandra.. HAHAHAHAHAHHAAHAHHA asso jag börjar garva bara jag tänker på de SÅ JÄVLA PATERTISKT !

men nu är allt bra, =D i love u snutteputte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0