du är inte värd mina tårar

nej du är verkligen inte värd mina tårar, jag vill bara försvinna. Funderar på att ta fram ett rakblad. Asso ser du vad jag skriver ? De här går inte, de får inte bli såhär. Men jag vill inte längre, allt är piss hela tiden.
Jag funderar på att dissa alla imorn och bara försvinna ett tag, men jag vet inte om de beror på om jag bara vill ha uppmärksamhet eller om de bara är för att jag vill se om de är någon som bryr sig.
Eller så åker jag till linköping .. Jag vet inte vad jag ska göra, jag känner inte mig själv. Jag är en falsk fitta som snakkar skit om allt och alla & gör fel hela tiden. jag bara förstör och jag är ful, äcklig och tjock.
Okej jag har världens sämsta självförtroende just nu pågrund av dig, du är störd & jag önskar att jag inte brydde mig men de gör jag. Och de suger.
Jag vill bara göra illa mig själv, men jag tänker stå imot.
Agnes säger att allt kommer ordna sig men vafan vet hon om de .. Jag verkar inte vilja att de ska bli bättre så jag vet inte om jag vill försöka. Men de känns som om hela världen rasar just nu
& jag vet inte om jag saknar min pappa, eller jag saknar honom inte men jag vet inte. Jag kan inte säga att jag hatar honom men de är nära på. Han har ju inte äns nått att säga till mig ? Han kunde bara skitit i att ringa på min födelsedag så jag slipper gå och tänka på de hela tiden. Han hade verklige ninget att säga, och de stör mig. För vi hade inte ju inte snakkat på säkert över ett år och han hade verkligen inget att säga. Han bryr sig inte om mig .. Eller de känns inte som de, hade han gjort de hade han väl kontaktat mig ? Eller ååh jag är så jävla förvirrad just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0