i dont know what to say

De känns som om jag håller på att bli *emo*.
Jag vill bara försvinna & börja om på nytt.
Allt är helt fucked up.
Jag klarar inte av att bråka med min mamma, för då blir jag bara sur och lessen hela tiden.
men ändå så händer de varje dag om olika saker.
och jag känner själv hur patetisk & taskig jag är.
Och nu känns de som om jag bara skriver de här för att jag precis bråkat med patryk igen. Men jag vet inte jag har inte mått så bra på senaste tiden, eller de kanske jag har. Jag vet inte längre, jag är så jävla osäker på hur jag ska betee mig eller vem jag är. Allt jag gör blir fel & jag vet inte vad jag ska göra ..

Jag önskar att de fanns än värd där ovan,
en ny plats att börja om på nytt.
en ny plats med nya vänner.
en ny plats där alla är lika värda.
en ny plats där man kan vara den man vill.
en ny plats där jag inte behöver känna såhär..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0