i kind of like you ..

yoyoyoyoyo, sitter inne på msn & snakkar med elin. De har typ knasat till sig med henne, emelie & hanna igen. Fattar inte riktigt men jag får försöka fatta, vill ju att hon ska må bra. Sen snakkar jag med patryk, vene om de kommer lösa sig men jag sa att jag inte pallade bråka med honom igen och sa förlåt och de ända han skriver är okej. Menmen bättre de än att han inte svarar ..
Idag så har jag legat hemma hela dagen, jag vaknade runt 1 och sen dess har jag suttit och ruttnat framför tven. Och så har jag kollat på filmen som kommer efter män som hatar kvinnor typ luftslottet som sprängdes .. den va bra =) Annars har jag inte gjort så mycket annat suttit lite vid datan och så ..
Men nu ska jag försöka fixa allt så att jag slipper må så här jävla dåligt hela tiden . skit oxå



i want to smile
but i cant
when i do it
its not real
i want to be real

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0